PROJEKT GIMNAZJALNY DLA KLAS III - ROK SZKOLNY 2014/2015
W roku szkolnym 2013/2014 uczniowie klas III (obecnych II) będą przygotowywać projekt gimnazjalny. Realizacja projektu odbędzie się pod opieką nauczycieli. Poniżej przedstawione są tematy projektów do wyboru - realizacja odbywa się w grupach 3 - 5 osobowych. Grupa uczniów zgłasza się do nauczyciela koordynującego dany projekt. Wybrane przez uczniów tematy są przedstawione kolorem czerwonym, wolne kolorem niebieskim.

1 - Szachy r11; nauka czy zabawa? - A. Adamski
2 - Tajemnica złotego podziału. - A. Adamski
3 - Śladami Pitagorasa. - J. Adamska
4 - Niemieccy sportowcy. - M. Bednarek
5 - Niemiecka kuchnia. - M. Bednarek
6 - Rajd pieszy rSzlakiem Orlich Gniazdr1;. - A. Chęciński
7 - Jak zorganizować biegi przełajowe? - A. Chęciński
8 - Tajemnica Ziemi Świętej. - A. Chrzęstek
9 - Czy znam Pismo Święte? - A. Chrzęstek
10 - W czym mogę naśladować swojego patrona? - A. Chrzęstek
11 - Sanktuaria maryjne w Polsce i na świecie? - A. Chrzęstek
12 - Szlaki turystyczne w najbliższej okolicy? - A. Czyrny
13 - Jak serwisować swój rower? - A. Czyrny
14 - Sposoby spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów. - I. Gittel
15 - Odżywiam się zdrowo. - I. Gittel
16 - Przewodnik turystyczny po Szkocji. - J. Kwiatoń
17 - Muzyka brytyjska r11; najważniejsi wykonawcy. - J. Kwiatoń
18 - Instalowanie władzy komunistycznej na ziemi oleskiej. - P.Gręda
19 - 10 lat Olesna w Unii Europejskiej. - P. Gręda
20 - Świat szyfrów. - A. Grzemba
21 - Gdzie znalazły zastosowanie liczby pierwsze? - A.Grzemba
22 - rOler1; r11; czyli jak zaistnieć na lokalnym rynku. - A. Hiller - Janik
23 - Piszemy piosenkę w języku angielskim. - A. Hiller - Janik
24 - Terapia przez sztukę czyli jak w konstruktywny sposób rozładować negatywne emocje? - A. Janik
25 - Jak się uczyć, żeby się nauczyć? - A. Janik
26 - Jak zorganizować Święto Biblioteki? - J. Jelonek
27 - Gdzie można opublikować własne utwory? - J. Jelonek
28 - Przewodnik turystyczny po Kandzie i Australii. - M. Kempa
29 - Kultura polska a amerykańska r11; podobieństwa i różnice. - M. Kempa
30 - Magia fraktali. - A. Kleszcz
31 - Symetrie wokół nas. - A. Kleszcz
32 - Jak liczono dawniej, a jak liczymy dziś? - G. Kostorz
33 - Jak przedstawić moją szkołę w liczbach? - G. Kostorz
34 - Jak zorganizować turniej piłki nożnej? - G. Krawczyk
35 - Jak dobrze fotografować? - W. Król
36 - Jednostki miary na świecie. - W. Król
37 - Sole wokół nas. - I. Kula
38 - Chemia w kuchni. - I. Kula
39 - W zdrowym ciele zdrowy duch. - J. Leszczyński
40 - Jak zorganizować turniej streetball-a w naszym mieście? - J. Leszczyński
41 - Dlaczego Szkoci chodzą w spódnicach? - A. Łukasik
42 - Czy Nessi naprawdę istnieje? Prawdziwa historia potwora z Loch Ness. - A.Łukasik
43 - Tańce i przyśpiewki śląskie. - B. Mieszkalski
44 - Rola muzyki w życiu człowieka. - B. Mieszkalski
45 - Kuchnia brytyjska r11; czy jest smaczna i zdrowa? - A. Misiak
46 - Dlaczego król Henryk VIII miał 6 żon? - A. Misiak
47 - Jak zorganizować i przeprowadzić turniej "mini siatkówki"? - R. Morawski
48 - Zwykli, niezwykli uczniowie gimnazjum. - A. Paśmionka
49 - Gramatyka nie musi być nudna. - A. Paśmionka
50 - Jakie imiona noszą uczniowie naszej szkoły. - A. Pągowski
51 - Subkultury r11; szanse czy zagrożenie? - A. Pągowski
52 - Czym są Światowe Dni Mlodzieży? Kraków 2016. - M. Peciak
53 - Biblionerzy r11; znam Pismo Św. - M. Peciak
54 - Jak zorganizować rDzień Sportur1; w naszej szkole. - E. Polak
55 - Organizuję zajęcia sportowo r11; rekreacyjne. - E. Polak
56 - Nie zawsze chodziłyśmy w szpilkach - moda kobieca na przestrzeni wieków. - K. Smyk
57 - Dlaczego Józef Lompa zasługuje na ocalenie? - K. Smyk
58 - Walory krajobrazowe i turystyczne krajów śródziemnomorskich. - J. Sokołowska
59 - Co chronią Polskie Parki Narodowe? - J. Sokołowska
60 - Co robić, żeby w szkolnej świetlicy się nie nudzić? - Joanna Srokosz
61 - Jak opracować grę planszową rZabytki Olesnar1; ? - Joanna Srokosz
62 - Czy poruszam się bezpiecznie po okolicy? r11; Miejsca niebezpieczne na drodze w mojej okolicy. - Jan Srokosz
63 - Połączenia części maszyn rozłącznie i nierozłączne. Klasyfikacja i zastosowanie wybranego rodzaju. - Jan Srokosz
64 - Tworzymy słownik nazwisk uczniów naszej szkoły. - A. Suchańska - Oset
65 - Jak zorganizować rDzień Patrona Szkołyr1;? - A. Suchańska - Oset
66 - Slang w naszej szkole r11; jak mówią ci, z którymi przebywam? Słowniczek języka młodzieżowego. - S. Trzaskowska
67 - Sylwetki polskich laureatów literackiej Nagrody Nobla. - S. Trzaskowska
68 - Język ogólnopolski, gwara, slang? Jakim językiem posługują się uczniowie naszej szkoły? - B. Urbańczyk
69 - rOd inkunabułów do czytników elektronicznych - B. Urbańczyk
70 - e-bookr1;. Historia ksiązki na przestrzeni dziejów. -
71 - Die deutschen Inseln. Niemieckie wyspy. - Z. Wąsik
72 - Die schonsten Platze in Dutschland. Najpiękniejsze miejsca w Niemczech. - Z. Wąsik
73 - W jaki sposób możemy uchronić się przed chorobą nowotworową? - K. Włóczyk
74 - Specjalności kulinarne krajów niemieckojęzycznych. - E. Wystalska
75 - Dlaczego Niemcy uważane są za rkolebkę bajekr1;. - E. Wystalska
76 - Organizacja spływu kajakowego rzeką Mała Panew. - A. Żrebiec